kennisbank

Hoe komt het dat de kennisbank zo weinig - niet gebruikt wordt? Ik kijk er vandaag voor het eerst op maar er staat maar 1 documentje in. ... Nodigt niet uit om zelf ook eea erop te zetten en te delen ... 

Wij gaan aankomend schooljaar starten met perspectief in de onderbouw. (ipv Van horen zeggen). Ik ben dus nu info, werkvormen en allerlei ideetjes aan het verzamelen ... Iemand een idee waar ik wel eea vinden kan?

Gr. Sara

You need to be a member of perspectiefdocenten to add comments!

Join perspectiefdocenten

Email me when people reply –

Replies

• Wij gaan met perspectief volgend schooljaar beginnen en voeren deze in de klassen 1 t/m 4. Dus een flinke kluif met werk voor ons als tweekoppige sectie LB. Graag zouden wij voor wat het beoordelen van de portfolio's werken met een rubric. Wie heeft daar ervaring mee en kan ons alvast verder helpen?

• Hoi Sara,

Ook ik log nu voor het eerst in en het verbaasd mij ook, dat er eigenlijk zo weinig te zien is.

De handleiding en toetsen bij de methode zijn goed te gebruiken. Alleen de tijdsindicatie is wel erg aan de krappe kant, wat mij betreft. Waar ik mee zit is de portfolio opdrachten. Uiteindelijk wil je toch ook een beoordeling geven en dat vind ik bij die opdrachten toch wel lastig. Wat kun je van een brugklasser op dat gebied al verwachten?

Ik hoopte daarop een antwoord te vinden op deze site.

Succes met het werken met Perspectief.

Grt. Huub

This reply was deleted.